Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego "BEAUMED"

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Nazwa Sklepu:

Sklep internetowy funkcjonuje pod nazwą "​Beaumed hurtownia estetyczna".

1.2. Dane Firmy:

Właścicielem sklepu jest ​​BEAUMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
Adres siedziby: ​ul. Leszczynowa 40B, 05-080, Koczargi Stare, Polska.
NIP: ​1182284238
REGON: 528631890
Email - kontakt@beaumedhurtownia.pl.

2. Oferta Produktów

2.1. Kategorie Produktów:

Sklep oferuje różnorodne produkty do kosmetologii, medycyny estetycznej oraz powiązane artykuły jednorazowe.

2.2. Ceny:

Wszystkie ceny podane są w polskich złotych (zł) i zawierają podatek VAT.

3. Zamówienia i Płatności

3.1. Procedura Zamówień:

Zamówienia można składać poprzez platformę internetową sklepu: [beaumedhurtownia.pl].

3.2. Formy Płatności:

Akceptowane formy płatności: wszystkie dostępne przez bramkę płatniczą Przelewy24.

4. Dostawa

4.1. Koszty Dostawy:

Koszty dostawy są uzależnione od wybranego dostawcy i zgodne z obowiązującym cennikiem.

4.2. Czas Dostawy:

Czas realizacji zamówienia wynosi 2-4 dni robocze.

5. Zwroty

5.1. Warunki Zwrotów:

Produkty na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

5.2. Procedura Zwrotu:

Zwrot produktów możliwy jest po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. W celu zorganizowania zwrotu, prosimy o kontakt mailowy na adres:​ kontakt@beaumedhurtownia.pl.

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywane są przez sklep.

Odpowiedź będzie przesyłana drogą mailową.

Termin zwrotu środków po odstąpieniu od umowy wynosi  14 dni roboczych od otrzymania zwracanego produktu.

Zwroty środków są przetwarzane przy użyciu pierwotnej metody płatności, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu.


6. Reklamacje

6.1. Procedura Reklamacji:

Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: ​kontakt@beaumedhurtownia.pl.

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.

Odpowiedź na reklamację będzie przesyłana drogą mailową i będzie zawierać szczegółowe informacje dotyczące decyzji oraz ewentualnych działań podjętych w związku z reklamacją.

Zwroty środków związane z reklamacją będą przetwarzane w ciągu 14 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Zwroty środków są przetwarzane przy użyciu pierwotnej metody płatności, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu.